خرید دزدگیر اماکن و منزل

امروز

دزدگیر اماکن، یک سیستم الکترونیکی و به شدت امنیتی است که با نام‌ دزدگیر ساختمان نیز شناخته می‌شود. این محصول شامل یک مدار الکترونیکی هوشمند و به طور معمول دو عدد ریموت کنترل دزدگیر است. دزدگیر اماکن، ابزاری پیشرفته جهت شناسایی و اعلام ورود غیر مجاز یک سری افراد به داخل یک حریم خصوصی است. امنیت، فاکتوری است که همه ما برای آن ارزش زیادی قائلیم و در نبود آن به هیچ‌وجه احساس آرامش و آسودگی نخواهیم داشت. اگر شما هم به حفظ امنیت در منازل، محیط کار و ... خود اهمیت می‌دهید پس هرگز از این دزدگیرها غافل نشوید. تصور کنید قرار است برای مدتی خانه خود را ترک کرده و به سفر بروید. در نبود شما چه کسی قرار است از وسایل باارزش و گران‌قیمت شما در برابر سارقان محافظت کند؟ شما می‌توانید با صرف هزینه و سرمایه‌گذاری بر روی این دستگاه‌های هوشمند، برای همیشه خیال خود را از این قبیل نگرانی‌ها راحت کنید.


دزدگیر منزل

نحوه خرید و سفارش دزدگیر اماکن و منزل

اگر شما هم در حال مطالعه این مقاله هستید، حتما به اهمیت و ضرورت وجود دزدگیر اماکن در منزل یا محیط کار خود پی برده‌اید. ولی قبل از اینکه شما اقدام به خرید این محصول بکنید، لازم است تا اطلاعات کافی در مورد این سیستم اعلام سرقت را کسب کنید. مجموعه حفاظ 118 به عنوان یک مرکز فروش فعال در زمینه‌ سیستم‌های امنیتی در خدمت مشتریان محترم است. شما می‌توانید با حفاظ 118 تماس تلفنی برقرار کرده و از مشاوره و توصیه‌های کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل شما، مجموعه ما افرادی متخصص و با تجربه را به محل مورد نظر اعزام کرده تا موارد مهم و موقعیت مکانی را از نزدیک بازدید کنند. پس از انجام بررسی‌های لازم، حفاظ 118 به عنوان یک شرکت نصب معتبر، آماده برای راه‌اندازی و نصب سیستم دزدگیر شما در اسرع وقت می‌باشد. هدف ما کمک به شما عزیزان، جهت بهترین انتخاب از میان گزینه‌های مختلف و با توجه به انتظارات شما است. در ادامه به معرفی بیشتر این محصول، اجزا تشکیل دهنده و انواع مختلف آن می‌‌پردازیم.


دزدگیر اماکن

آشنایی با کارکرد و سیستم دزدگیر اماکن

همانطور که از نام این محصول پیداست، سیستم دزدگیر اماکن طوری طراحی شده که توانایی تشخیص افرادی که به ‌صورت غیر مجاز و برای دزدی وارد می‌شوند، یا قفلی را می‌شکنند داراست. زمانی که دزدگیر این موارد را شناسایی کرد شروع به اعلام آن می‌کند. آژیر زدن اولین اقدام دزدگیر هاست و سپس شروع به تماس با شماره‌های پیش‌فرض می‌کنند. اکثر مدل‌های جدید این محصولات در اصطلاح سیمکارت خور بوده و شما می‌توانید از هر اپراتوری که مد نظرتان است، سیمکارتی درون آنها قرار دهید. در نهایت می‌توانید بر روی حافظه دزدگیر اماکن، تعدادی شماره دلخواه ثبت کنید. در صورت وقوع حادثه، دستگاه به صورت خودکار با این شماره‌ها تماس گرفته و سرقت را اعلام می‌کند.


قیمت دزدگیر منزل

دزدگیر اماکن چیست؟

در قسمت قبل، گفتیم که دزدگیر اماکن در مدل‌های مختلف و در شکل‌های متفاوت در بازار موجود می‌باشد. البته این تفوات‌ها در ساختار اصلی این محصولات تغییری ایجاد نکرده و فقط در برخی جزئیات و آپشن‌ها با هم فرق دارند. از دزدگیرهای اماکن می‌توان در هر محیطی اعم از منازل، فروشگاه‌ها، بانک‌ها، انبارها، ساختمان‌های اداری و... بهره برد.

یکی از مزیت‌های مهم دیگر دزدگیر اماکن، وجود یک باتری در آن به عنوان منبع برق ذخیره است. زمانی که برق ساختمان یا واحد، به طور اتفاقی یا عمدی قطع بشود، باطری دزدگیر به راه افتاده و عدم وجود برق را جبران می‌کند.

آشنایی با تجهیزات اصلی دزدگیر‌ اماکن :

اکثر سیستم‌های دزدگیر در ساختمان خود دارای قطعات زیر می‌باشند.

از دیگر تجهیزات جانبی دزدگیرهای اماکن می‌توان به مواردی همچون ریموت دزدگیر و ریموت کنترل، آژیر، که خود انواع مختلفی دارد مثل آژیر تک صدا، آژیر فلاشر، پیزو و ...، جعبه دزدگیر، جعبه بلندگو، پدال اعلام سرقت و ... اشاره کرد.


دزدگیر خانه

جعبه دزدگیر سیمکارتی تلفن کننده چیست ؟

معمولاً به منظور حفظ ایمنی دزدگیر سیمکارتی اماکن، مدار اصلی آن را درون یک جعبه فلزی قرار می‌دهند. ابعاد این جعبه با توجه به اندازه دزدگیر مشخص می‌شود، ولی اغلب، جعبه دزدگیر تلفن کننده منزل را در ابعاد (طول= 30 سانتی‌متر، عرض= 25 سانتی‌متر، ارتفاع(پهنا)= 10 الی 15 سانتی‌متر) و از جنس آهن تولید می‌کنند. شکل ظاهری این محفظه‌ها مشابه جعبه‌های پستی بوده و دارای یک درب لولایی در جلوی خود هستند، تا در صورت سرویس یا تعمیر دزدگیر مشکلی ایجاد نکنند. همچنین در بدنه این جعبه‌ها یک یا دو سوراخ جهت عبور سیم‌ها تعبیه شده است.

بر روی بدنه جعبه، یک سوئیچ آلفا به منظور قطع و وصل کردن سیستم دزدگیر اماکن نصب می‌شود. همچنین به منظور عبور هوا و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد سیستم و مدار دزدگیر، چند سوراخ ریز در دو طرف جعبه تعبیه شده است.


بهترین دزدگیر منزل قیمت

نکاتی در مورد بلندگو دزدگیر منزل و مغازه

بلند بودن صدای آژی، یکی از مواردی است که به عنوان مزیت برای دزدگیر اماکن تلقی می‌شود. در نتیجه بهتر است از بلندگوهای بوقی یا هر نوع دیگر که صدای بلند ایجاد کند استفاده شود تا در صورت وقوع حادثه، آژیر شعاع زیادی را پوشش دهد.

اگر سیم‌کشی بلندگو «توکار» باشد خیلی بهتر است. چون اگر از نوع روکار باشد ممکن است به مرور زمان، بافت سیم‌ آسیب ببیند یا کسی آن را قطع کند. در این صورت دیگر بلندگو قادر به پخش آژیر هشدار نخواهد بود. البته شما می‌توانید با نصب چند بلندگو و سیم کشی آنها به صورت موازی این مشکلات را تا حدی برطرف کنید. همچنین اگر به جای بلندگوهای سیمی از نوع بدون سیم آنها استفاده کنید، دیگر مشکل قطع‌‍‌شدن سیستم آلارم دزدگیر وجود نخواهد داشت.


نصب دزدگیر اماکن
پیشرفته ترین دزدگیر منزل
دزدگیر اماکن سیم کارتی

آشنایی با انواع سنسورهای دزدگیر اماکن

سنسورهای فوق در اکثر دزدگیر‌های اماکن وجود دارد. البته در برخی موارد و در صورت تمایل مصرف‌کنندگان، می‌توان دزدگیر را به سنسورهای تشخیص دود و اشتعال متصل ساخت، تا در صورت وقوع آتش‌سوزی نیز آلارم به صدا درآید.


خرید دزدگیر منزل دزدگیر مغازه

آشنایی با انواع دزدگیر اماکن و آپارتمان

دزدگیر اماکن سیمکارتی (سیمکارت خور)

دزدگیر اماکن بی سیم

دزدگیر اماکن ساده و معمولی

دزدگیر اماکن تحت شبکه

دزدگیر اماکن با سیستم آلارم راه دور بر اساس خطوط تلفن ثابت

این دزدگیرهای اماکن، توانایی این را دارند تا علاوه بر اعلام هشدار بر روی خطوط ثابت، به شماره‌های تلفن همراه که به صورت پیش‌فرض بر روی حافظه خود دارند، وضعیت را انتقال دهند. در نتیجه این دزدگیر اماکن از محبوبیت بالایی نزد مصرف‌کنندگان برخوردار است. زمانی که در برخی مناطق، دسترسی به خطوط ثابت وجود نداشته باشد، یا زمانی که سارقان اقدام به قطع خطوط تلفن ثابت بکنند، کاربرد اصلی این دستگاه‌ها مشخص می‌شود.

سنسورها در سیستم دزدگیر اماکن به پنل (سانترال) مرکزی از طریق سیم متصل می‌شوند. در تکنولوژی این دزدگیرها، رابطه میان سنسورها و دیگر تجهیزات، با پنل مرکزی به صورت بی سیم (وایرلس) برقرار می‌شود. با استفاده از این نوع دزدگیرها دیگر نگران نوع سیم کشی خود (توکار یا روی کار) نخواهید بود.

این دسته از سیستم‌های اعلام سرقت، قدیمی ترین نوع دزدگیر اماکن می‌باشد. سیستم این دزدگیرها قادر به ارسال هشدار نه از طریق خطوط ثابت بوده، و نه از طریق شماره های تلفن همراه. تنها سیستم هشدار آنها، پخش آژیر و آلارم هشدار به صورت محلی و از طریق بلندگو می‌باشد. البته این نوع دزدگیرها به دلیل اینکه بسیار راحت توسط سارقان از کار می‌افتادند، تقریباً منقضی شده و جای خود را به مدل‌های جدیدتر و کارآمدتر داده‌اند.

ارتباط تحت وب و شبکه در این دزدگیر اماکن به دو شکل مختلف وجود دارد. اول ارتباط میان تجهیزات داخلی دزدگیر و دوم ارتباط تحت شبکه از راه دور و اعلام هشدار و سرقت تحت بستر اینترنت به آدرس‌های ای پی(Ip) از پیش تعیین شده است. تجهیزات دزدگیر برای ایجاد این نوع ارتباط باید قابلیت اتصال به شبکه را داشته باشند. برای ارتباط از راه دور، سانترال مرکزی این دزدگیرها دارای یک ماژول تحت شبکه می‌باشد. همچنین برای این دزدگیرها امکان مدیریت و کنترل از راه دور نیز وجود دارد.

این دزدگیر، همانطور که از نامش پیداست علاوه بر اعلام سرقت از طریق آژیر محلی، توانایی اعلام این موضوع از طریق خطوط تلفن را نیز دارا است. این دسته را می‌توان به عنوان  نسل دوم دزدگیر اماکن تلقی کرد و مشکل اصلی آنها، سهولت قطع خطوط تلفن توسط سارقان و دیگر مهاجمان بود. البته یکی از مزیت‌های این سیستم‌ها قیمت مناسب آنها است که باعث شده حتی تا به امروز در برخی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار گیرند.



Call Now Buttonسفارش محصول : 09126788378